A Dot in the Universe...

My photo
are you looking for me? or am i supposed to look for you?

Tuesday, January 27, 2009

Trade Tayo?

it was taking the usual "hours" for my mom to be called by the doctor for her check up in medical city trinoma. after spending almost an hour looking for a filter for my camera in trinoma, i returned empty-handed and still waiting. so i decided to go out and sit at the chairs outside the clinic.
 
i took out my psp and started playing "cake mania." a few minutes later a guy went out of the clinic. hot guy. gwapo. young. he was holding an x-ray film and  alongside him are two little girls. hmmm. prolly his daughters. apparently he was also taking the usual "waiting-for-hours" scenario so he decided to take a seat one chair away from me.
 
the daughters, on the other hand, saw me playing my psp. so one of them sat between hot daddy and me and the other one was a standing at my right, slightly at my back. somewhere where my peripheral vision can still manage a view.
 
they were looking at what i was doing. and then i told myself...
 
"pahiram ko tong PSP ko sa inyo, pahiramin nyo sakin daddy nyo..."
 
i just smiled. and continued playing my PSP.
 
 
 
 
 
 
 
** we met again somewhere in trinoma that same day... and our eyes met. ha ha.
 
** and now i told myself, "sa inyo na lang tong PSP ko, akin na lang daddy nyo!" hahaha

11 comments:

Aris said...

palagay ko papayag ang mga bata hahaha! :)

Z said...

malanding malandi ka talaga!!!! magbago ka na! bwahahaha

Niel Camhalla said...

If I were you I would have made chika with the girls then the dad. This is one missed opportunity. LOL.

Mugen said...

I agree with Neil. Dapat you made kwento with the kids and I'm sure! Dad would have noticed you. Nyahahahaha.

lucas said...

i didn't know my medical city pala sa trinoma... hmmm...

Trip said...

hahaha. an opportunity lost. malay mo magkita kayo ulit. :)

MkSurf8 said...

hmm...mukhang magkakasundo kayo ng future stepdaughters mo. sayang ginto na naging bato pa. ;-(

wanderingcommuter said...

hahaha... take it from the experts... hahaha. peace guys!

Chyng said...

hot daddy! yummy!

i think kung pinopost mo lang pictures mo, magkiktia tayo sa trinoma or malate...

Victor Gregor said...

nice blog. let me link you?

lol @ "sa inyo na lang tong PSP ko, akin na lang daddy nyo!"

Looking For The Source said...

@aris >>> pag umayaw sila, pwersahan! joke!

@Z >> asus! minsan lang!

@neil camhalla and mugen >>> take it from the EXPERTS!

@lucas >> yup. meron na... madalas ako dun. hahah..

@trip >> sana nga magkita uli! joke!

@mksurf8 >> uu nga eh!

@wanderingcommuter >> uu nga eh. kasi dapat sinabihan nyo ako eh!

@chyng >> makikita mo rin ako! nyahaha

@ victor gregor >> sure. i added u up na.


...salamat sa pagbisita!...